Za pomoč pokličite 03/56 57 150 ali pišite na e-mail spletna-trgovina@elektroprom.si 

Back to Top

STVARNE NAPAKE IN REKLAMACIJE 

 

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če kupec meni, da kupljeni artikli že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, o tem prodajalca pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti. V obvestilu za lažjo obravnavo zadeve kupec natančno opiše napako in prodajalcu omogoči, da artikel pregleda. Prodajalec bo stvarne napake in reklamacijo reševal v skladu z določbami Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Pritožbe in reklamacije na artikle lahko kupec sporoči na elektronski naslov spletna-trgovina@elektroprom.si ali na telefonsko številko 03/56-57-150.